Урок №1.
8-А. 03.09.2024
8-Б. 06.09.2024
Тема: Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини.
Презентація
Домашнє завдання: §1, запитання 1-4 усно стор.5
Урок №2.
8-А. 03.09.2024
8-Б. 06.09.2024
Тема: Тканини.(епітеліальна,сполучна,м'язова)
Презентація
Домашнє завдання: §2, запитання 1,2,3,5,6 усно, стор. 9
Урок №3.
8-А. 10.09.2024.
8-Б. 13.09.2024
Тема: Тканини (нервова). Лабораторний дослід №1.Ознайомлення з препаратами тканин людини.
Тема: Тканини.(епітеліальна,сполучна,м'язова)
Презентація
Домашнє завдання: §2, запитання 1,2,3,5,6 усно, стор. 9
Урок №3.
8-А. 10.09.2024.
8-Б. 13.09.2024
Тема: Тканини (нервова). Лабораторний дослід №1.Ознайомлення з препаратами тканин людини.
Урок №4.
8-А.10.09.2024
8-А.10.09.2024
8-Б. 13.09.2024
Тема: Органи. Фізіологічні системи.
Презентація
Домашнє завдання: 1. Опрацювати параграф 3
2. Виконати 1-3 завдання в кінці параграфу
Тема: Органи. Фізіологічні системи.
Презентація
Домашнє завдання: 1. Опрацювати параграф 3
2. Виконати 1-3 завдання в кінці параграфу
Урок №5.
8-А.17.09.2024
8-А.17.09.2024
8-Б. 20.09.2024
Тема: Регуляторні системи організму людини. Значення знань про людину для збереження її здоров'я.
Презентація
Домашнє завдання: 1. Опрацювати матеріал презентації
2. Виконати тестування за посиланням
Тема: Регуляторні системи організму людини. Значення знань про людину для збереження її здоров'я.
Презентація
Домашнє завдання: 1. Опрацювати матеріал презентації
2. Виконати тестування за посиланням
Урок №6.
8-А.17.09.2024
8-Б. 20.09.2024
Тема: Обмін речовин та перетворення еренгії в організмі людини - основна властивість живого. Харчування та обмін речовин.
Презентація
Домашнє завдання: 1. Опрацювати параграф 4, матеріал презентації
Тема: Обмін речовин та перетворення еренгії в організмі людини - основна властивість живого. Харчування та обмін речовин.
Презентація
Домашнє завдання: 1. Опрацювати параграф 4, матеріал презентації
Урок №7.
8-А.24.09.2024
8-Б. 27.09.2024
Тема: Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів.
Презентація до уроку
Презентація для виконання проєкту (виконуємо у будь-якому оформлені і відправляємо на електронну почту до наступного уроку).
Тема: Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів.
Презентація до уроку
Презентація для виконання проєкту (виконуємо у будь-якому оформлені і відправляємо на електронну почту до наступного уроку).
Урок №8.
8-А.24.09.2024
8-Б. 27.09.2024
Тема: Значення компонентів харчових продуктів. Харчові та енергетичні потреби людини.
Презентація до уроку
Виконуємо Дослідницький практикум №1
Тема: Значення компонентів харчових продуктів. Харчові та енергетичні потреби людини.
Презентація до уроку
Виконуємо Дослідницький практикум №1
Урок №9.
8-А.01.10.2024
8-Б. 04.10.2024
Тема: Значення травлення. Система органів травлення
Презентація до уроку
Тема: Значення травлення. Система органів травлення
Презентація до уроку
Урок №10.
Тема: Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування. Лабораторне дослідження 2
Тема: Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування. Лабораторне дослідження 2
8-А.01.10.2024
8-Б. 04.10.2024
Презентація до уроку
Лабораторний дослід №2 (зберігаємо, заповняємо і відправляємо на електронну почту до наступного уроку)
Відео до уроку
Презентація до уроку
Лабораторний дослід №2 (зберігаємо, заповняємо і відправляємо на електронну почту до наступного уроку)
Відео до уроку
Урок №11-12
8-А. 08.10.2024
8-Б. 11.10.2024
Тема: Процес травлення в шлунку і кишечнику.
Презентація до уроку
Дослідницький практикум №2 (виконуємо і надсилаємо на електронну почту до наступного уроку). Висновки, щодо дії слини в крохальному клейстері який нагрітий до 60°C, робите на основі особливостей активності ферментів (білків) під час підвищення температури (прописано після посилань на відео, в практикумі) та заповнюєте таблицю.
Тема: Регуляція травлення.
Тема: Процес травлення в шлунку і кишечнику.
Презентація до уроку
Дослідницький практикум №2 (виконуємо і надсилаємо на електронну почту до наступного уроку). Висновки, щодо дії слини в крохальному клейстері який нагрітий до 60°C, робите на основі особливостей активності ферментів (білків) під час підвищення температури (прописано після посилань на відео, в практикумі) та заповнюєте таблицю.
Тема: Регуляція травлення.
Презентація до уроку
Урок №13-14
Урок №13-14
8-А. 15.10.2024
8-Б. 18.10.2024
Тема: Харчові розлади та їх запобігання.
Презентація до уроку
Тема: Узагальнення знань за темами «Обмін речовин», «Травлення»
Виконати узагальнююче тестування впродовж уроку (посилання в групі).
Урок №15-16
Тема: Газообмін у легенях і тканинах
Презентація до уроку
Відео "як працює дихальна система"
Урок №17-18
Тема: Харчові розлади та їх запобігання.
Презентація до уроку
Тема: Узагальнення знань за темами «Обмін речовин», «Травлення»
Виконати узагальнююче тестування впродовж уроку (посилання в групі).
Урок №15-16
8-А. 22.10.2024
8-Б. 25.10.2024
Тема: Значення дихання. Система органів дихання.
Презентація до урокуТема: Значення дихання. Система органів дихання.
Тема: Газообмін у легенях і тканинах
Презентація до уроку
Відео "як працює дихальна система"
Урок №17-18
8-А. 05.11.2024
8-Б. 08.11.2024
Тема: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.
Презентація до уроку
Тема: Профілактика захворювань дихальної системи.
Презентація до уроку.
Урок №19-20
Тема: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.
Презентація до уроку
Тема: Профілактика захворювань дихальної системи.
Презентація до уроку.
Урок №19-20
8-А. 12.11.2024
8-Б. 15.11.2024
Тема: Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа. Лабораторна робота №1 Мікроскопічна будова крові людини. (виконуємо лабораторну роботу до наступного уроку і надсилаємо на електронну почту)
Презентація до уроку.
Тема: Зсідання крові. Групи крові та переливання крові.
Презентація до уроку.
Урок №21-22
Тема: Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа. Лабораторна робота №1 Мікроскопічна будова крові людини. (виконуємо лабораторну роботу до наступного уроку і надсилаємо на електронну почту)
Презентація до уроку.
Тема: Зсідання крові. Групи крові та переливання крові.
Презентація до уроку.
Урок №21-22
8-А. 26.11.2024
8-Б. 29.11.2024
Тема: Система кровообігу. Серце: будова та функції.
Презентація до уроку.
Тема: Робота серця. Лабораторне дослідження 3. вимірювання частоти серцевих скорочень. (виконуємо під час уроку і надсилаємо наелектронну почту).
Практикум для самостійного виконання (до наступного уроку).
Відеопояснення будова та функції серця.
Урок №23-24.
Тема: Система кровообігу. Серце: будова та функції.
Презентація до уроку.
Тема: Робота серця. Лабораторне дослідження 3. вимірювання частоти серцевих скорочень. (виконуємо під час уроку і надсилаємо наелектронну почту).
Практикум для самостійного виконання (до наступного уроку).
Відеопояснення будова та функції серця.
Урок №23-24.
8-А. 03.12.2024
8-Б. 06.12.2024
Тема: Будова та функції кровоносних судин. Рух крові. Кровотечі.
Презентація до уроку.
Урок №25-26.
Тема: Будова та функції кровоносних судин. Рух крові. Кровотечі.
Презентація до уроку.
Урок №25-26.
8-А. 10.12.2024
8-Б. 13.12.2024
Тема: Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
Презентація до уроку.
Контрольна робота №1 за темами: «Травлення», «Дихання». «Транспорт речовин».
Урок №27-28.
Тема: Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
Презентація до уроку.
Контрольна робота №1 за темами: «Травлення», «Дихання». «Транспорт речовин».
Урок №27-28.
8-А. 17.12.2024
8-Б. 20.12.2024
Тема: Будова і функції сечовидільної системи. Як працює сечовидільна система.
Урок №29-30.
Тема: Будова і функції сечовидільної системи. Як працює сечовидільна система.
2 семестр
Урок №29-30.
8-А. 14.01.2025
8-Б. 17.01.2025
Тема: Захворювання органів сечовидільної системи.
Презентація до уроку
Тема: Покриви тіла й терморегуляція.
Презентація до уроку.
Теми проєктів на вибір (готуємо до наступного уроку, надсилаємо на електронну почту)
Урок №31-32.
Тема: Захворювання органів сечовидільної системи.
Презентація до уроку
Тема: Покриви тіла й терморегуляція.
Презентація до уроку.
Теми проєктів на вибір (готуємо до наступного уроку, надсилаємо на електронну почту)
Урок №31-32.
8-А. 21.01.2025
8-Б. 24.01.2025
Тема: Опорно-рухова система. Кістки, хрящі. З’єднання кісток.
Лабораторне дослідження4. (виконуємо до наступного уроку, надсилаємо на електронну адресу). Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин.
Презентація до уроку.
Урок №33-34.
Тема: Опорно-рухова система. Кістки, хрящі. З’єднання кісток.
Лабораторне дослідження4. (виконуємо до наступного уроку, надсилаємо на електронну адресу). Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин.
Презентація до уроку.
Урок №33-34.
8-А. 28.01.2025
8-Б. 31.01.2025
Тема: Огляд будови скелета.
Презентація до уроку
Тема: Функції і будова скелетних м’язів Основні групи скелетних м’язів.
Презентація до уроку.
Урок №35-36.
Презентація до уроку.
Урок №37-38.
Тема: Огляд будови скелета.
Презентація до уроку
Тема: Функції і будова скелетних м’язів Основні групи скелетних м’язів.
Презентація до уроку.
Урок №35-36.
8-А. 04.02.2025
8-Б. 07.02. 2025
Тема: Розвиток опорно-рухової системи людини з віком.
Захворювання органів опорно-рухової системи.Тема: Розвиток опорно-рухової системи людини з віком.
Презентація до уроку.
Урок №37-38.
8-А. 11.02.2025
8-Б. 14.02. 2025
Узагальнення знань за темами «Виділення. Терморегуляція», «Опора і рух».
Нейрони. Синапси. Рефлекторна дуга.
Презентація до уроку.
Відео про синапси.
Урок №39-40.
Узагальнення знань за темами «Виділення. Терморегуляція», «Опора і рух».
Нейрони. Синапси. Рефлекторна дуга.
Презентація до уроку.
Відео про синапси.
Урок №39-40.
8-А. 18.02.2025
8-Б. 21.02. 2025
Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.
Спинний мозок.
Презентація до 1 уроку.
Презентація до 2 уроку.
Урок №41-42.
Спинний мозок.
Презентація до 1 уроку.
Презентація до 2 уроку.
Урок №41-42.
8-А. 25.02.2025
8-Б. 28.02. 2025
Головний мозок.
Презентація до уроку.
Лабораторне дослідження 6 "Вивчення будови спинного та головного мозку людини". (виконуємо і надсилаємо на електронну почту до наступного уроку.)
Кора головного мозку.
Урок №43-44.
Головний мозок.
Презентація до уроку.
Лабораторне дослідження 6 "Вивчення будови спинного та головного мозку людини". (виконуємо і надсилаємо на електронну почту до наступного уроку.)
Кора головного мозку.
Урок №43-44.
8-А. 11.03.2025
8-Б. 14.03.2025.
Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система.
Презентація до уроку.
Профілактика захворювань нервової системи.
Презентація до уроку.
Урок №45-46.
Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система.
Презентація до уроку.
Профілактика захворювань нервової системи.
Презентація до уроку.
Урок №45-46.
8-А. 18.03.2025
8-Б. 21.03.2025.
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
Презентація до уроку
Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження 7
Визначення акомодації ока; виявлення сліпої плями на сітківці ока. (Виконуємо до наступного уроку)
Презентація до уроку.
Урок №47-48.
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
Презентація до уроку
Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження 7
Визначення акомодації ока; виявлення сліпої плями на сітківці ока. (Виконуємо до наступного уроку)
Презентація до уроку.
Урок №47-48.
8-А. 01.04.2025
8-Б. 04.04.2025.
Слухова сенсорна система. Система рівноваги. Лабораторне дослідження 8. Вимірювання порога слухової чутливості (виконуємо і надсилаємо на електронну почту).
Презентація до уроку.
Сенсорні системи смаку, нюху, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум (виконуємо і надсилаємо на електронну почту).
Презентація до уроку.
Урок №49-50.
Слухова сенсорна система. Система рівноваги. Лабораторне дослідження 8. Вимірювання порога слухової чутливості (виконуємо і надсилаємо на електронну почту).
Презентація до уроку.
Сенсорні системи смаку, нюху, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум (виконуємо і надсилаємо на електронну почту).
Презентація до уроку.
Урок №49-50.
8-А. 08.04.2025
8-Б. 11.04.2025.
Сенсорні системи смаку, нюху.
Сприйняття світла, кольору, простору.
Презентація до уроку.
Урок №53-54.
Урок №59-60/
Презентація до уроку.
Сенсорні системи смаку, нюху.
Сприйняття світла, кольору, простору.
Презентація до уроку.
Урок №53-54.
8-А. 22.04.2025
8-Б. 25.04.2025.
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.
Дослідницький практикум (виконуємо до наступного уроку в зошиті і надсилаємо на пошту).
Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження №9 "Визначення реакції зіниць на світло".
Урок №55-56.
Презентація до уроку.Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.
Дослідницький практикум (виконуємо до наступного уроку в зошиті і надсилаємо на пошту).
Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження №9 "Визначення реакції зіниць на світло".
Урок №55-56.
8-А. 29.04.2025
8-Б. 02.05.2025.
Мова. Навчання та пам’ять.
Навчання та пам’ять. Мислення та свідомість. Сон. Біологічні ритми. Лабораторне дослідження №10
Дослідження різних видів пам’яті.
Презентація до уроку.
Урок №57-58.
Мова. Навчання та пам’ять.
Навчання та пам’ять. Мислення та свідомість. Сон. Біологічні ритми. Лабораторне дослідження №10
Дослідження різних видів пам’яті.
Презентація до уроку.
Урок №57-58.
8-А. 06.05.2025
8-Б. 09.05.2025.
Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція.
Презентація до уроку.
Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція.
Презентація до уроку.
Гуморальна регуляція. Гормони.
Урок №59-60/
8-А. 13.05.2025
8-Б. 16.05.2025.
Імунна система. Імунітет. Порушення роботи імунної системи.Презентація до уроку.
Завдання до місячника хімії та біології.
Фотоконкурс "Біологія з підручних засобів", являє собою творче завдання на будь яку тему, наприклад - модель легенів/серця з повітряного пластиліну. (фото надсилаємо на електронну адресу, або у вайбер до 29.04).
Немає коментарів:
Дописати коментар